МІЙ МЕГАЦІКАВИЙ УРОК! ОСВІТНІ
ТРЕНДИ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ
Як зробити так, щоб
діти в школі розуміли важливість досягнень хіміків, біологів? Як запалити їхню
цікавість до цього, як розвинути компетенції у природничих науках? Саме ці
питання розглядалися вчителями хімії та біології під час проведення творчої
лабораторії «Мій мегацікавий урок! Освітні тренди сучасного навчання», яка
відбулася 1 листопада на базі відділу освіти.
Візуалізація – один
з найбільш ефективних прийомів навчання, що допомагають набагато простіше і
глибше розібратися в сутності різних явищ.
Рожко Інна
Сергіївна, учитель біології Гаркушинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів продемонструвала
інтерактивні анатомічні атласи (Anatomi Learning та Human body (male), що
дозволяють вивчати анатомію і фізіологію людини в режимі онлайн.
Інна Сергіївна
ознайомила учасників із можливостями практичного використання віртуальної
реальності в освіті за допомогою мобільного додатку Wallame. Віртуальна реальність – це
створене комп’ютером тривимірне середовище, з яким може взаємодіяти людина.
Якщо говорити простою мовою – завданням віртуальної реальності є перехитрити
мозок таким чином, щоб він сприймав видиме за реальне за допомогою спеціальних
технологій. Вона дозволяє учням краще та цікавіше вивчати щось нове, особливо
через високу інтерактивність, якою володіє ця технологія.
Рожко І.С.
наголосила на тому, що 3D – друк органічно вписується в навчальні процеси майже з
будь-якого предмета, а із гнучких ниток пластику можна зробити дво- і
тривимірну конструкцію невеликої складності й точності. Учителі мали можливість
самостійно створити біологічні 3D –моделі.
Шаркий Г.А.,
учитель біології Зубівського НВК, повідомив, що сучасний світ активно
використовує 3D – технології
для кращого сприйняття навколишнього світу. Один із методів отримання такої
віртуальної реальності є уже готові 3D – моделі, освітні відео та завдання в
програмі Mozaik education. Геннадій Анатолійович продемонстрував можливості даної
програми.
Рефлексією заходу
стала вправа «Художник», яку провела Кононенко Олена Олександрівна, учитель
біології Дібрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та контактно-ресурсна гра «Краще за цукерки» проведена учителем
біології Великосорочинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Іщенко Наталією Василівною. Під
час гри педагоги отримували задоволення від спілкування, відчули щастя у
дрібницях та радість життя..
Творча лабораторія
дійсно відповідала своїй назві, адже, учителі хімії та біології проявили всі
свої творчі та креативні здібності.
Немає коментарів:
Дописати коментар