пʼятниця, 4 жовтня 2019 р.


Реалізація компетентнісного підходу у процесі розв’язування олімпіадних завдань з хімії
Предметна олімпіада – одна з форм позакласної роботи в умовах сучасної школи, яка є дієвим засобом формування мотивації учнів до навчання, підвищення пізнавальної активності, розширення та поглиблення знань, підтримки і стимулювання творчо обдарованої учнівської молоді, створення умов для збереження й розвитку інтелектуального потенціалу держави.
Робота з обдарованими дітьми є неординарна. Тому і форми роботи з
ними необхідно підбирати, враховуючи їхні психологічні особливості. Для
підготовки обдарованих школярів до олімпіади з хімії можна виділити наступні форми навчання: урок, факультатив, дистанційне навчання, Інтернет-олімпіади, олімпіади та конкурси.
Під час підготовки до олімпіади з хімії необхідно не тільки вчити учнів методів розв’язування задач. Учнів потрібно навчати вмінню керувати своєю діяльністю, розподілом часу на розв’язання кожної задачі, вмінню розбивати процес розв’язання задачі на етапи, виділяти певні етапи та їх виконувати. З часом дані етапи учні будуть виконувати, не задумуючись над кожним із них.
Практичне заняття «Реалізація компетентнісного підходу у процесі розв’язування олімпіадних завдань з хімії», яке проходило на базі Гаркушинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів є продовженням розпочатих заходів, що спрямовані на підвищення інтересу учнів до поглибленого вивчення хімії.
Рожко Інна Сергіївна, методист районного методичного кабінету відділу освіти провела даний захід з елементами тренінгових технологій.
Учасники практичного заняття складали формулу власної сполуки, працювали в групах та індивідуально.
Неясова Владлена Олександрівна, учитель хімії Гаркушинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів розповіла про власну систему роботи з обдарованими учнями та провела майстер-клас по розв’язуванню олімпіадних задач.
Немає неталановитих дітей – є діти, в яких не виявлено талант. Завдання вчителя виявити талант учня, направити його в потрібне русло і в подальшому розвивати його.





















Немає коментарів:

Дописати коментар