Організація
роботи з обдарованими учнями: від олімпіади до олімпіади
Кожна обдарована
дитина – індивідуальність, яка потребує особливого підходу.
Обов’язок кожного
вчителя – виявляти в процесі навчальної діяльності талановитих дітей і
створювати творче середовище для їх самореалізації, учити знаходити
нестандартні рішення, виявляти ініціативу, творчо мислити, бути суб’єктом
навчання.
Обдаровані діти –
майбутнє України. Вони забезпечують модернізацію економіки та інноваційний
розвиток держави. Тому перед кожним учителем узагалі, і вчителем хімії зокрема,
стоїть завдання створення оптимальних умов для розвитку всебічно обдарованої
молоді та забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації. Саме з
обдарованих дітей виростають майбутні лідери в різних галузях, які принесуть
користь суспільству, стануть гордістю держави. Робота з талановитими школярами
є одним із важливих, хоч і не нових, напрямів сучасної освіти.
Питання підвищення
інтересу учнів до поглибленого вивчення хімії, формування у колах учнівської
молоді навичок дослідницької роботи та реалізація здібностей талановитих
школярів розглядалися 21 вересня на регіональному семінарі «Організація роботи
з обдарованими учнями: від олімпіади до олімпіади».
Рожко Інна
Сергіївна, методист районного методичного кабінету привітала учасників заходу
та побажала плідної і цікавої роботи.
Бур′ян Віктор Іванович, методист з хімії, біології та
природознавства відділу природничо-матетатичних дисциплін та технологій
Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.
Остроградського наголосив та тому, що хімічна освіта в сучасному світі спрямована на
розвиток та саморозвиток учнів відповідно до їхніх власних потреб та уподобань.
Джавахішвілі Сергій Георгійович, учитель хімії Кременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів-ліцей» №4 розповів про власну систему роботи з обдарованими учнями, поділився
секретами підготовки переможців та призерів IV етапу Всеукраїнської
учнівської олімпіади з хімії та Міжнародній Менделєєвській олімпіаді школярів з
хімії.
Практична частина
семінару проходила у формі майстер-класу, яку провів Сергій Георгійович по
розв’язуванню задач.
Учасники семінар
висловлюють слова подяки Віктору
Івановичу та Сергію Георгійовичу за цікавий та пізнавальний семінар, директору
Миргородської спеціалізованої школи №5 І-ІІІ ступенів Горобцю Сергію
Миколайовичу.
Немає коментарів:
Дописати коментар