середа, 26 вересня 2018 р.


Організація роботи з обдарованими учнями: від олімпіади до олімпіади

Кожна обдарована дитина – індивідуальність, яка потребує особливого підходу.
Обов’язок кожного вчителя – виявляти в процесі навчальної діяльності талановитих дітей і створювати творче середовище для їх самореалізації, учити знаходити нестандартні рішення, виявляти ініціативу, творчо мислити, бути суб’єктом навчання.
Обдаровані діти – майбутнє України. Вони забезпечують модернізацію економіки та інноваційний розвиток держави. Тому перед кожним учителем узагалі, і вчителем хімії зокрема, стоїть завдання створення оптимальних умов для розвитку всебічно обдарованої молоді та забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації. Саме з обдарованих дітей виростають майбутні лідери в різних галузях, які принесуть користь суспільству, стануть гордістю держави. Робота з талановитими школярами є одним із важливих, хоч і не нових, напрямів сучасної освіти.
Питання підвищення інтересу учнів до поглибленого вивчення хімії, формування у колах учнівської молоді навичок дослідницької роботи та реалізація здібностей талановитих школярів розглядалися 21 вересня на регіональному семінарі «Організація роботи з обдарованими учнями: від олімпіади до олімпіади».
Рожко Інна Сергіївна, методист районного методичного кабінету привітала учасників заходу та побажала плідної і цікавої роботи.
Бур′ян Віктор Іванович, методист з хімії, біології та природознавства відділу природничо-матетатичних дисциплін та технологій Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського наголосив та тому, що хімічна освіта в сучасному світі спрямована на розвиток та саморозвиток учнів відповідно до їхніх власних потреб та уподобань.
Джавахішвілі Сергій Георгійович, учитель хімії Кременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей» №4 розповів про власну систему роботи з обдарованими учнями, поділився секретами підготовки переможців та призерів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії та Міжнародній Менделєєвській олімпіаді школярів з хімії.
Практична частина семінару проходила у формі майстер-класу, яку провів Сергій Георгійович по розв’язуванню задач.
Учасники семінар висловлюють слова подяки Віктору Івановичу та Сергію Георгійовичу за цікавий та пізнавальний семінар, директору Миргородської спеціалізованої школи №5 І-ІІІ ступенів Горобцю Сергію Миколайовичу.






Немає коментарів:

Дописати коментар