четвер, 12 березня 2020 р.


Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання як спосіб підвищення пізнавальної активності учнів
на уроках природознавства

            Одна з ідей сучасної школи – наблизитись до реальних викликів та виховати відповідальність в учнях. У епоху сьогодення коли інформація доступна всім, самих лише знань недостатньо для того, щоб стати успішною і щасливою людиною. Потрібно щось більше – вміння спілкуватися, об’єднуватися заради ідеї, співпрацювати, співпереживати, працювати в команді, слухати і прислухатися, чути і бути почутими, жити в суспільстві вільним і в той же час не порушувати кордонів особистісного простору інших людей, бажання бути корисним. Коли ми призвичаюємося до повторюваної діяльності, вона стає автоматичною: ми перестаємо думати про якість результату і свій внесок у нього. Рутинізація знажує мотивацію і розсіює увагу. Протилежністю до цього є стан потоку – висока зосередженість на справі. У цьому стані не помічаємо плину часу і досягаємо максимальної концентрації та ефективності.
         Саме це відчули учителі природознавства 11 березня 2020 року на семінарі-практикумі «Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання як спосіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках природознавства», який відбувся на базі Петрівцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
         Рожко І.С., методист РМК зауважила, що гейміфікація є одним із методів підвищення ефективності навчання.
         Семінар-практикум розпочався трибуною вільних думок «Переваги та недоліки гейміфікації на уроках природознавства», у ході якої учасники висловили свої думки.
         Лисенко Світлана Михайлівна, учитель природознавства Петрівцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів запросила колег на урок «Різноманітність організмів. Тварини». Учитель вдало продемонструвала, що ігрова система дозволяє в доступній і цікавій формі розвивати пізнавальний процес у школярів.
         Калантай Надія Вікторівна, учитель природознавства Клюшниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ознайомила колег із використанням інтерактивного зошита на уроках.
         Емоційну атмосферу семінару було створено шляхом проходження природознавчого квесту. Учасники успішно справилися із завданням, які очікували їх на станціях ( «Космічна», «Зоологічна», «Хімія навколо нас», «Фізична таємнича скринька», «Географічна», «Антиреклама»).
         По завершенню семінару-практикуму учасники отримали методичні рекомендації з даної теми.


























Немає коментарів:

Дописати коментар