Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання
як спосіб підвищення пізнавальної активності учнів
на уроках природознавства
Одна з ідей сучасної школи –
наблизитись до реальних викликів та виховати відповідальність в учнях. У епоху
сьогодення коли інформація доступна всім, самих лише знань недостатньо для
того, щоб стати успішною і щасливою людиною. Потрібно щось більше – вміння спілкуватися,
об’єднуватися заради ідеї, співпрацювати, співпереживати, працювати в команді,
слухати і прислухатися, чути і бути почутими, жити в суспільстві вільним і в
той же час не порушувати кордонів особистісного простору інших людей, бажання
бути корисним. Коли ми призвичаюємося до повторюваної діяльності, вона стає
автоматичною: ми перестаємо думати про якість результату і свій внесок у нього.
Рутинізація знажує мотивацію і розсіює увагу. Протилежністю до цього є стан
потоку – висока зосередженість на справі. У цьому стані не помічаємо плину часу
і досягаємо максимальної концентрації та ефективності.
Саме це відчули учителі природознавства 11 березня 2020 року
на семінарі-практикумі «Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання як
спосіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках природознавства»,
який відбувся на базі Петрівцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Рожко І.С., методист РМК зауважила, що гейміфікація є одним
із методів підвищення ефективності навчання.
Семінар-практикум розпочався трибуною вільних думок «Переваги
та недоліки гейміфікації на уроках природознавства», у ході якої учасники
висловили свої думки.
Лисенко Світлана Михайлівна, учитель природознавства Петрівцівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів запросила колег на урок «Різноманітність
організмів. Тварини». Учитель вдало продемонструвала, що ігрова система
дозволяє в доступній і цікавій формі розвивати пізнавальний процес у школярів.
Калантай Надія Вікторівна, учитель природознавства Клюшниківської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ознайомила колег із використанням
інтерактивного зошита на уроках.
Емоційну атмосферу семінару було створено шляхом проходження
природознавчого квесту. Учасники успішно справилися із завданням, які очікували
їх на станціях ( «Космічна», «Зоологічна», «Хімія навколо нас», «Фізична
таємнича скринька», «Географічна», «Антиреклама»).
По завершенню семінару-практикуму учасники отримали
методичні рекомендації з даної теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар