Інтегрований урок як основа формування креативності та
розумової діяльності учнів
Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету
відділу освіти на 2018-2019 навчальний рік 28 листопада на базі Дібрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся районний
семінар-практикум «Інтегрований урок як основа формування креативності та
розумової діяльності учнів».
У
теоретичній частині семінару директор закладу Гуржій Лариса Олександрівна розповіла
про створення оптимальних умов у Дібрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів для інтеграції
знань школярів.
Рожко Інна Сергіївна, методист РМК,ознайомила учасників із
планом роботи та поділилася з присутніми певними прийомами інтегрованого навчання, яке передбачає реалізацію
міжпредметних зв’язків під час вивчення біології, забезпечує здійснення одного
з основних принципів дидактики – наступності у вивченні матеріалу, що сприяє
формуванню глибоких та міцних знань.
Під час практичного блоку семінару педагоги району відвідали
урок у 7 класі «Загальна характеристика павукоподібних. Особливості будови і
життєдіяльності павукоподібних. Різноманітність павукоподібних» та тренінгу
«Сучасна система органічного світу», які майстерно провела Кононенко Олена
Олександрівна, учитель біології Дібрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Для розвитку особистості школяра необхідне діяльнісне
наповнення освітнього середовища. Провідна роль у його створенні належить
педагогові; від його готовності до такої
діяльності прямо залежить ефективність освітнього середовища як чинника
розвитку особистості школяра.
До створення сучасного освітнього простору у кабінету
біології Олена Олександрівна підійшла творчо та креативно. Колеги району
відмітили, що психологічний клімат кабінету сприяє емоційному благополуччю та
творчій активності школярів, як під час проведення уроків, так і в позакласній роботі.
При підведенні підсумків учасники семінару відзначили
необхідність проведення інтегрованих уроків. Адже, інтегроване навчання – це навчання,
яке цілісно забезпечує пізнавальну спрямованість особистості школяра, формує
креативну та розумову діяльність учня, створюючи умови для самореалізації
особистісного потенціалу та саморозвитку.
Усі учасники семінару обмінялися думками, враженнями, висловили
захоплення від уроку та тренінгу, побажали дітям наполегливості в оволодінні
знаннями, а вчителю – натхнення, здоров’я та невичерпної творчої думки.
Немає коментарів:
Дописати коментар