Школа не повинна вносити різкого
перелому в життя дитини.
Нехай, ставши учнем, дитина продовжує
роботи сьогодні те, що робила вчора.
Нехай нове з’являється в її житті
поступово і не збентежує лавиною переживань.
В.О.Сухомлинський
17
березня 2017 року на базі Ромоданівської ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшов
семінар-практикум заступників директорів із навчально-виховної роботи на тему «Забезпечення
наступності між дошкільною, початковою та середньою ланками освіти».
Відкрила
семінар та ознайомила учасників з його програмою Рожко Інна Сергіївна, в.о.
завідувача РМК.
Яріш
Катерина Сергіївна, завідувач ПМПК, ознайомила присутніх з організацією
індивідуального навчання для дітей з особливими освітніми потребами.
Гурина
Вікторія Михайлівна, методист РМК, презентувала практикум із ведення ділової
документації у закладах освіти.
У
практичній частині учасники ознайомилися з питанням готовності дитини до школи,
забезпечення ефективного послідовного розвитку дитини, її успішного виховання
та навчання, яке підготувала вихователь ясел-садка «Волошка» Ірина
Володимирівна Бугаєнко.
Особливості
реалізації принципів наступності у вивченні української мови шляхом реалізації
навчальних програм продемонстрували у вигляді фрагментів уроків Лариса
Віталіївна Бабаджанова, класовод 1 класу, Тетяна Савівна Гребінник, класовод 4
класу та Галина Василівна Городинська, учитель української мови та літератури.
Коваленко
Надія Владиславівна, заступник директора з навчально-виховної роботи та
учнівський колектив навчального закладу продемонстрували наступність у навчанні
як засіб створення комфортних умов для розвитку особистості школяра.
По завершенню семінару-практикуму
учасники отримали методичні рекомендації з даної теми.
Хочеться побажати всім організаторам та
учасникам семінару творчих успіхів, взаємоповаги та взаєморозуміння, здібних
учнів та вдячних батьків.
Немає коментарів:
Дописати коментар