понеділок, 25 березня 2019 р.



Практичне заняття «Пластилінова лабораторія як інноваційний підхід до організації роботи на уроках екології та природознавства»

Сучасні методики роботи в школі ґрунтуються на експлуатації роботи лівої півкулі головного мозку. Використання моделювання та ліплення на уроці для закріплення матеріалу дає можливість об’єднувати роботу лівої та правої півкуль, створити цілісний образ об’єкта, явища, процесу.
На практичному занятті «Пластилінова лабораторія як інноваційний підхід до організації роботи на уроках екології та природознавства», що відбулося 22 березня 2019 року на базі відділу освіти, розглянуто можливості використання ліплення на уроках екології та природознавства.
Рожко Інна Сергіївна, методист РМК висвітлила питання «Пластилінова лабораторія як інноваційний підхід до організації роботи на уроках екології та природознавства».
Калантай Надія Вікторівна, учитель біології та природознавства Клюшниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миргородської районної ради Полтавської області, розповіла учасникам заняття про переваги та недоліки ліплення з пластиліну на уроках.
На практичній частині засідання учителі моделювали тваринну клітину та життєдіяльність дощового черв’яка. Після ліплення природних об’єктів та явищ з пластиліну вони навчилися створювати анімації.
Підготовка до такого уроку потребує від учителя додаткового часу й витрат, але його зусилля будуть виправдані успіхом учнів, у яких з’явиться нова можливість проявити свою творчість.
Кожен урок повинен бути побудований на прагненні до розвитку, вдосконалення, приносити учням бажання творчо працювати, проживати на уроці біологічну ситуацію, використовувати знання, які вони отримують, і розуміти для чого вони їм потрібні.
Хочеться вірити, що  знання отримані під час проведення практичного заняття будуть ефективно використовуватися учителями району під час проведення уроків екології та природознавства.













Немає коментарів:

Дописати коментар