понеділок, 21 січня 2019 р.


Методичний діалог «Використання ІКТ у освітньому процесі: переваги та проблеми»

         Щоб стати людиною ХХІ століття, сучасному учневі необхідно не лише оволодіти базовими комп’ютерними навичками, але й навчитися збирати та аналізувати інформацію, синтезувати нові знання, ефективно співпрацювати з людьми різних культур.
         Одним із головних завдань шкільної освіти сьогодні є підготовка учнів до швидкого сприйняття і опрацювання великих обсягів інформації, озброєння їх сучасними засобами і технологіями роботи, формування в них інформаційної культури, життєвих компетентностей, зокрема інформаційно-цифрової.
         Кожний шкільний предмет здатний суттєво вплинути на менталітет людини, яка формує себе як особистість, на методи вирішення не тільки шкільних завдань, а й навколишнього середовища. Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію використання інформаційних технологій, тобто технологій, що проектуються сучасною індустрією як в освіті, так і в повсякденному житті. Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають нові можливості для творчості, знаходження і закріплення будь-яких професійних навичок, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.
         З метою набуття нових вмінь і навичок, зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками 18 січня на базі Петрівцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся методичний діалог учителів географії та економіки «Використання ІКТ у освітньому процесі: переваги та проблеми».
         Квітка Василь Михайлович, директор закладу, привітав учасників та побажав плідної роботи.
         Рожко Інна Сергіївна, методист РМК відділу освіти, ознайомила учителів із інформаційно-комунікаційними технологіями, які можна використовувати під час освітнього процесу.
         Інна Сергіївна навчала учасників заходу працювати з генератором QR- кодів, онлайн-сервісами для складання кросвордів, генератором ребусів, онлайн-сервісом для створення пазлів, інтернет-сервісом мультимедійних дидактичних вправ LearningApps.
         Під час роботи з інтернет-сервісом LearningApps. учителі ознайомилися із вправами, що розміщені на даному сервісі та вчилися створювати власні.
         Коваленко Ігор Володимирович, учитель географії Кибинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, продемонстрував роботу мережі Інтернет, які дозволяють знаходити, відзначати, коментувати, постачати фотографіями різні об’єкти в будь-якому місці на зображенні Земної кулі з досить високою точністю. Він розповів як саме геосервіси можна використовувати в педагогічній практиці: як джерело карт і зображень місцевості при вивченні географії; як платформа для вирішення дослідницьких завдань, пов’язаних з обчисленнями відстаней, підбором найкоротшого шляху, порівнянням особливостей різних місцевостей з нанесенням власних зображень будинків, ландшафтних об’єктів тощо.
Ігор Володимирович зацікавив учителів проведенням уроку з доповненою реальністю, коли реальне середовище, доповнене мультимедійною накладеною інформацією. Ці технології надають учневі відчуття присутності та власної участі, переживання історії тощо.
Якименко Тетяна Володимирівна, учитель географії Комишнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів ознайомила присутніх з такими сучасними онлайн-сервісами, як Seterra Online, Online Test Pad та «Сім чудес України».
Учасники методичного діалогу обговорили переваги та проблеми використання ІКТ у освітньому процесі, а головне почали шукати шляхи їх вирішення.
         Підводячи підсумки заходу, учителі зауважили, що сьогоднішня робота була плідною та ефективною і, що такі заходи сприяють самомотивації та спонукають до активних дій.
         Учасники заходу висловлюють слова щирої вдячності Квітці Василю Михайловичу та Пилипенко Тетяні Григорівні за гостинний прийом.











1 коментар: